• A biológia tanítása

Az időjárási frontok és villámok élettani hatásai; A véráramlás különleges fizikai sajátosságai; A kozmetikumok növényi alkotóelemei - növényi olajok

  • A fizika tanítása

Tapasztalatok a mozaBook programcsomag használatáról; A felsőoktatásba belépő hallgatók tudása egy kémiafeladat megoldása során; Egy fizika verseny születése és első lépései; A fénytan rövid története

  •  A földrajz tanítása

Nagyvárosaink légszennyezettsége és hősziget-hatása a klímaváltozás tükrében; Megvalósult álom - Izland 2010 I. rész; Ifjúság, iskola és turizmus

  • A kémia tanítása

Kémiai bemutatókísérletek: színváltozások; Az "alternatív" tudományok "Kész átverés show"-ja; A kémiaoktatáshatékonysága a pH fogalom és a részecskeszemlélet tükrében; Vas-oxid redukciója egy gyufaszál fején

  • A matematika tanítása

  •  

A teljes négyoldal; "Vegyük észre..." feladatok megoldása "észrevétlenül"; Statisztikai alapfogalmak tanítása a középiskolában

Szerző: gorogkonyv  2011.03.10. 08:05 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gorogkonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr842721375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B-Sanya 2012.02.26. 13:51:04

Több ezer interaktív táblát szereltek fel az elmúlt hónapokban az iskolákban. Nem sok digitális tartalom van hozzájuk, de aki látta már a mozaBook-ot, az meg fog lepődni, hogy ilyen szintű interaktív tartalmakat is képesek vagyunk itthon előállítani. Ezeket a kezdeményezéseket kellene támogatni és nem lenne szükség tisztaszoftver programra.
www.mozaik.info.hu/Homepage/Mozaportal/MPdigitalis.php?op=mozabook
süti beállítások módosítása