A fizika tanítása 2011/2.
- Leitner Lászlóné: A modern fizika megalapozása fizikaórán
- Szakács Jenő Megyei Fizikaverseny I. és II. forduló feladatai és megoldásai
- Transzformátos: 125 éves magyar szabadalom
A matematika tanítása 2011/2.
- Vízhányó Zsolt: A Pitagorasz-tételtől a párhuzamos szelők tételéig
- Dr. Darvasi Gyula: Síkgeometriai alapszerkesztések betoló vonalzóval I. rész
- A felvidéki Katedra Matematikaverseny
- Dr. Kántor Sándorné: Mit tanul(hat)nak a magyar középiskolások a Bolyaiakról
- A 2010/2011. tanévi Hajdú-Bihar megyei Középiskolai Matematikai Versenyről
A Biológia tanítása 2011/2.
- Revákné dr. Markóczi Ibolya-Dr. Radnóti Katalin: A felsőoktatásba belépő hallgatók biológiatudása egy felmérés tükrében
- Kontai Tünde-Dr. Nagy Lászlóné: A kutatásalapú tanítás/tanulás jegyeinek feltárása a hazai biológiaoktatásban (IBL)
- Dr. Kriska György: Szövettani alapfogalmak, a bőrszövet vizsgálata
A földrajz tanítása 2011/2.
- Makádi Mariann: Zabolázd meg a médiasárkányt!: Médiapedagógiai módszerek alkalmazása a földrajztanításban
- Dr. Abonyiné Dr. Palotás Jolán: Gondolatok a közlekedési infrastruktúra és a turizmus kapcsolatáról
- Fábián Tamás: Megvalósult álom - Izland 2010/ II. rész
A kémia tanítása 2011/2.
- Kémiai bemutatókísérletek VI. rész: Heves reakciók [1]
- Kosárkó Tímea: Nyomozati módszerek a kémia segítségével régen és ma I. rész
- Árus Dávid: Néhány újszerű kísérlet a halogének tanításához
- Dr. Radnóti Katalin: 25 évvel Csernobil után: Az atomerőművek működésének alapjai; A csernobili baleset és hatásai
- Milbik Ivett: Interaktív Természetismereti Tudástár: Kémia gyűjteménye és"Próbáld ki laboratórium"